ANO spořitelní družstvo v pražském metru

9. února 2016

ANO spořitelní družstvo spustilo začátkem února svoji marketingovou kampaň. Jedná se o plakáty ve vozech pražského metra. Akce probíhá v období 1. – 15. 2. 2016 na nejvýhodnější termínované vklady na trhu od ANO spořitelního družstva.

Záložna ANO spořitelní družstvo spustila od 1. února 2016 svoji první letošní kampaň v soupravách pražského metra na lince C. Jedná se o 250 ks bannerů, které cestující naleznou v podlouhlých rámečcích nad okny. „Tento typ prezentace našeho družstva jsme zvolili poprvé. Do budoucna nevylučuji, že akci v podobném duchu zopakujeme,“ říká Martin Malý, vedoucí marketingu a PR ANO spořitelního družstva. Na plakátech firma komunikuje nejvýhodnější termínovaný vklad na trhu s maximální úrokovou sazbou 10,05 % za 3 roky. Navíc ANO spořitelní družstvo nabízí i dárek pro všechny, kteří přijdou na pobočku, která se nachází na Florenci v pasáži Oasis. Kreativu ztvárnilo grafické studio RUDI a prostory zajistila společnost Rencar.

Přečtěte si také

  • Změna otevírací doby 13.-14. prosince …

    7. 12/2018

    Vážení klienti, dovolte, abychom vám oznámili, že v pátek 14. prosince 2018 budou po celý den z provozních důvodů uzavřeny pobočky v Brně, Olomouci a Uherském …

  • e15.cz: Kam uložit volné peníze?

    5. 12/2018

    Srovnání aktuálních úrokových sazeb termínavaných vkladů: Finanční domy se s růstem úrokových sazeb začínají pomalu probouzet a některé sazby zvyšují. Výše …

  • NEY SD opět mezi nejlepšími

    23. 11/2018

    Nedávné zvýšení úrokových sazeb u termínovaných vkladů NEY spořitelního družstva nás opět vyneslo na přední příčky v porovnání nejvýhodnějšího zhodnocení …

Ing. Tomáš Sadílek

Ing. Tomáš Sadílek

Manažer marketingu a pobočkové sítě

+420 733 612 467

Tento web používá k poskytování a nabídce služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací naleznete na stránce Cookies. Souhlasíte s užitím souborů Cookies?

Finanční produkt roku 2017

více >