Reklamní kampaň v metru a rádiu

20. září 2016

ANO spořitelní družstvo začalo letos na podzim promovat svoje termínované vklady v metru a rádiu.

Celá reklamní kampaň se skládá z rámečků u eskalátorů v pražském metru (16. – 30. 9.) a radiových spotů na radiu Frekvenci 1 (26. 9. – 6. 10.). Cílem je získání termínovaných vkladů a zvýšení povědomí o značce. „Komunikovat budeme naše termínované vklady s nejvyšší sazbou na trhu (3,10 % p.a. u 3letých vkladů) a individuální přístup,“ říká Martin Malý, vedoucí marketingu ANO spořitelního družstva. Plakáty mohou klienti vidět například na Vysočanské (výstup Sokolovská), Palmovce (výstup nádraží), Náměstí Republiky (výstup Masarykovo nádraží), na Muzeu (linka A), na Můstku (výstup Jungmannovo náměstí a přestup A/B) či na Karlově náměstí (výstup Karlovo náměstí a Palackého náměstí). 
 

Přečtěte si také

  • Jsme potřetí první v soutěži Finanční …

    29. 1/2019

    Termínovaný vklad našeho Družstva získal nejvyšší ocenění v soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2018“. Naše družstvo v kategorii Termínovaný vklad …

  • e15.cz: NEY SD nabízí vyšší úroky u …

    25. 1/2019

    Napsali o nás: Nedávné zvýšení úrokových sazeb termínovaných vkladů zaznamenala některá internetová média a srovnávače. Stále si držíme pozici mezi nejlepšími …

  • Navyšujeme úrokové sazby

    14. 1/2019

    Vážení klienti, od 14.ledna 2019 jsou v platnosti nové úrokové sazby u termínovaných vkladů.

Ing. Tomáš Sadílek

Ing. Tomáš Sadílek

Manažer marketingu a pobočkové sítě

+420 733 612 467

Tento web používá k poskytování a nabídce služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací naleznete na stránce Cookies. Souhlasíte s užitím souborů Cookies?

Finanční produkt roku 2018

více >