Reklamní kampaň v metru a rádiu

20. září 2016

ANO spořitelní družstvo začalo letos na podzim promovat svoje termínované vklady v metru a rádiu.

Celá reklamní kampaň se skládá z rámečků u eskalátorů v pražském metru (16. – 30. 9.) a radiových spotů na radiu Frekvenci 1 (26. 9. – 6. 10.). Cílem je získání termínovaných vkladů a zvýšení povědomí o značce. „Komunikovat budeme naše termínované vklady s nejvyšší sazbou na trhu (3,10 % p.a. u 3letých vkladů) a individuální přístup,“ říká Martin Malý, vedoucí marketingu ANO spořitelního družstva. Plakáty mohou klienti vidět například na Vysočanské (výstup Sokolovská), Palmovce (výstup nádraží), Náměstí Republiky (výstup Masarykovo nádraží), na Muzeu (linka A), na Můstku (výstup Jungmannovo náměstí a přestup A/B) či na Karlově náměstí (výstup Karlovo náměstí a Palackého náměstí). 
 

Přečtěte si také

  • Změna otevírací doby 13.-14. prosince …

    7. 12/2018

    Vážení klienti, dovolte, abychom vám oznámili, že v pátek 14. prosince 2018 budou po celý den z provozních důvodů uzavřeny pobočky v Brně, Olomouci a Uherském …

  • e15.cz: Kam uložit volné peníze?

    5. 12/2018

    Srovnání aktuálních úrokových sazeb termínavaných vkladů: Finanční domy se s růstem úrokových sazeb začínají pomalu probouzet a některé sazby zvyšují. Výše …

  • NEY SD opět mezi nejlepšími

    23. 11/2018

    Nedávné zvýšení úrokových sazeb u termínovaných vkladů NEY spořitelního družstva nás opět vyneslo na přední příčky v porovnání nejvýhodnějšího zhodnocení …

Ing. Tomáš Sadílek

Ing. Tomáš Sadílek

Manažer marketingu a pobočkové sítě

+420 733 612 467

Tento web používá k poskytování a nabídce služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací naleznete na stránce Cookies. Souhlasíte s užitím souborů Cookies?

Finanční produkt roku 2017

více >