Reklamní kampaň v metru a rádiu

20. září 2016

ANO spořitelní družstvo začalo letos na podzim promovat svoje termínované vklady v metru a rádiu.

Celá reklamní kampaň se skládá z rámečků u eskalátorů v pražském metru (16. – 30. 9.) a radiových spotů na radiu Frekvenci 1 (26. 9. – 6. 10.). Cílem je získání termínovaných vkladů a zvýšení povědomí o značce. „Komunikovat budeme naše termínované vklady s nejvyšší sazbou na trhu (3,10 % p.a. u 3letých vkladů) a individuální přístup,“ říká Martin Malý, vedoucí marketingu ANO spořitelního družstva. Plakáty mohou klienti vidět například na Vysočanské (výstup Sokolovská), Palmovce (výstup nádraží), Náměstí Republiky (výstup Masarykovo nádraží), na Muzeu (linka A), na Můstku (výstup Jungmannovo náměstí a přestup A/B) či na Karlově náměstí (výstup Karlovo náměstí a Palackého náměstí). 
 

Přečtěte si také

  • Pozvánka na členskou schůzi NEY …

    16. 5/2019

    Představenstvo NEY spořitelního družstva svolává členskou schůzi, která se uskuteční dne 20.6.2019 v 9:00 hodin v konferenčním sálu hotelu Alwyn na adrese: …

  • Změna otevírací doby 24.dubna všech …

    18. 4/2019

    Vážení klienti, dovolte, abychom vám oznámili, že ve středu 24. dubna 2019 budou po celý den z provozních důvodů uzavřeny pobočky v Brně, Olomouci a Uherském …

  • Plánované odstávky internetového …

    9. 4/2019

    Vážení klienti, dovolujeme si Vás upozornit, že v měsíci dubnu dojde k následujícím plánovaným technickým odstávkám bankovního systému:

Ing. Tomáš Sadílek

Ing. Tomáš Sadílek

Manažer marketingu a pobočkové sítě

+420 733 612 467

Tento web používá k poskytování a nabídce služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací naleznete na stránce Cookies. Souhlasíte s užitím souborů Cookies?

Finanční produkt roku 2018

více >