810 20 20 20
Internetové bankovnictví

Spokojení depozitní klienti se vracejí

5. září 2016

Říká se, že doporučení je nejlepší způsob, jak zvolit kvalitní a ověřený produkt nebo službu. Přesně to platí i u finančních produktů. Pokud je klient spokojen s přístupem finanční instituce, produktem „ušitým na míru“ a individuálním přístupem, pak nemá takováto instituce nouzi o klienty.

Toto je příklad ANO spořitelního družstva, kam si klienti opakovaně ukládají své volné finanční prostředky. Díky své spokojenosti často doporučí i další členy rodiny, známé a přátele. Jste i vy spokojeni s produkty ANO spořitelního družstva? Doporučte nového depozitního klienta a získejte za novou uzavřenou smlouvu odměnu ve výši 500 korun. O faktu, že spokojenost našich klientů má vzrůstající trend vypovídají i srpnové objemy depozitních vkladů. Tento měsíc, přestože se jedná o „prázdninový měsíc“, patřil mezi tři nejlepší měsíce z pohledu depozitních vkladů v tomto roce.

Přečtěte si také

  • Pozvánka na členskou schůzi NEY …

    24. 11/2020

    Představenstvo NEY spořitelního družstva svolává členskou schůzi, která se uskuteční dne 23.12.2020 v 10:00 hod na adrese Jan Paukert Bistro, Rohanské nábřeží …

  • Bankovnípoplatky.cz si všímají našeho …

    19. 11/2020

    Podnikatelé a živnostníci v krizi: Jak jim v těžké době pomáhají banky?

  • Finparáda.cz se nás zeptala

    16. 11/2020

    Co v současné době nabízíte svým klientům z řad podnikatelů a živnostníků? Jaký zajímavý, unikátní či zásadní produkt či službu může klient z tohoto segmentu …

Kontakt pro média

Kontakt pro média

Petr Vondráček
Ředitel pro business development

+420 774 897 575

Tento web používá k poskytování a nabídce služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací naleznete na stránce Cookies. Souhlasíte s užitím souborů Cookies?