Kariéra

Proč kariéra v NEY

Jsme tým odpovědných, pracovitých, přátelských a charakterních lidí. Snažíme se z pouhého poskytování finančních služeb udělat skutečné a trvající partnerství. Představte si, že můžete měnit životy lidí k lepšímu. Chcete se přidat?

NEY spořitelní družstvo poskytuje své služby členům již od roku 1999 a patří mezi záložny s nejdelší historií na trhu. V našem týmu jsou odborníci s bohatými zkušenostmi z oblasti finančních služeb. Neustále sledujeme finanční trh a reagujeme na jeho vývoj. Vyvíjíme inovativní a spolehlivé produkty a hledáme nová řešení. Jsme dynamická společnost usilující o přední postavení na trhu. Naše služby zakládáme na principu družstevní vzájemnosti, spolupráce a pospolitosti.

Pro koho je kariéra v NEY spořitelním družstvu

  • Pro ty, kteří neustrnuli a v zájmu klienta a společnosti na sobě dále pracují.
  • Pro ty, kteří se zajímají o oblast financí.
  • Pro ty, kteří preferují menší dynamickou a přátelskou společnost před velkou korporací.
  • Pro ty, kteří chtějí změnu a novou příležitost.
  • Pro ty, kteří vyznávají naše hodnoty.

Co od kariéry u nás můžete čekat

  • Stanete se součástí profesionálního týmu.
  • Budete pracovat pro moderní inovativní společnost, které záleží na růstu klientů i zaměstnanců.
  • Za kvalitní práci dostanete odpovídající odměnu.
  • Budete pracovat v prostředí otevřenosti, vzájemné diskuse a úcty.

Aktuální volné pozice

INTERNÍ AUDITOR/KA

Pro naše družstvo hledáme spolehlivého uchazeče se zkušenostmi z oblasti interního auditu.

Pracovní náplň:

  • analýza rizik pro plánování činnosti interního auditu,
  • provádění auditů dle schváleného plánu včetně informování orgánů společnosti,
  • monitoring plnění nápravných opatření,
  • spolupráce na vyhodnocování ŘKS družstva,
  • spolupráce při implementaci nápravných opatření, testování dodržování nastavených procesů,
  • spolupráce na aktualizaci vnitřních norem,
  • spolupráce při vyhodnocování údajů z interních systémů.

Požadavky:

  • VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického zaměření, oblast bankovnictví výhodou),
  • znalost práce s PC (MS Office),
  • 3 roky praxe na obdobné pozici,
  • systémový, analyticko-syntetický a tvůrčí přístup k řešení problémů,
  • komunikační a prezentační dovednosti se schopností asertivního jednání,
  • schopnost odborného vyhodnocování funkčnosti a výsledků vnitřního kontrolního systému,
  • týmový přístup, pozitivní myšlení,
  • sdílení a předávání informací,
  • spolehlivost, výkonnost, přesnost, důslednost, loajalitu a schopnost samostatného řešení zadaných úkolů,
  • orientujete v bankovních produktech a bankovní problematice výhodou.

Nabízíme:

  • příjemný, konstruktivní kolektiv,
  • moderní pracovní prostředí,
  • notebook, mobilní telefon,
  • 25 dnů dovolené,
  • stravenky,
  • příspěvky na penzijní připojištění,
  • možnosti dalšího vzdělávání a školení.

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha - Karlín
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz

VEDOUCÍ ÚVĚROVÉHO FRONT OFFICE

Do našeho rozrůstajícího se týmu v Praze hledáme aktivního a iniciativního team leadera.

Pracovní náplň:

  • nastavení efektivního úvěrového procesu podnikatelských i spotřebitelských úvěrů v rámci družstva,
  • denní řízení pracovního týmu (přidělování a kontrola průběhu zpracování úvěrových návrhů),
  • vyhodnocování bonity potenciálního klienta, popř. ekonomicky spjaté skupiny klientů,
  • vyhodnocování vhodnosti zajištění a zdrojů splácení,
  • navrhování konstrukce úvěrového případu,
  • identifikace rizik spojených s obchodním případem,
  • ověřování potencionálních klientů v interních a externích zdrojích,
  • aktualizování dat v interním systému a interpretace výsledku ověření,
  • aktivní účast na jednáních s potenciálními klienty,
  • kontrolování úplnosti a správnosti úvěrového návrhu s vlastním hodnoticím stanoviskem úvěrového případu,
  • přidělování a kontrola zpracování pravidelných revizí úvěrových složek,
  • aktivní iniciování návrhů metodik a vnitřních předpisů,
  • reportování řediteli divize a představenstvu družstva.

Požadavky:

  • vzdělání nejlépe ekonomického směru,
  • zkušenosti s vedením menšího týmu – hledáme aktivního a iniciativního team leadera,
  • znalosti firemní ekonomiky a českých účetních výkazů,
  • zkušenosti s hodnocením bonity a úvěruschopnosti,
  • běžnou uživatelskou znalost MS Office,
  • výborné komunikační dovednosti,
  • spolehlivost a odpovědnost,
  • silné analytické schopnosti,
  • orientace na kvalitu a výsledek.

Nabízíme:

  • uplatnění v bankovním a finančním prostředí;
  • příjemný, konstruktivní kolektiv;
  • moderní pracovní prostředí;
  • notebook, mobilní telefon;
  • 25 dnů dovolené a sick days;
  • příspěvky na stravné;
  • možnosti dalšího vzdělávání a školení;
  • možnost osobního a kariérního růstu a
  • flexibilní pracovní dobu.

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha - Karlín
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz

SPECIALISTA/KA ZPRACOVÁNÍ ÚVĚROVÝCH NÁVRHŮ

Do našeho rozrůstajícího se týmu v Praze hledáme ekonomicky vzdělaného kolegu/kolegyni s orientací na kvalitu a výsledek.

Pracovní náplň:

  • práce v týmu s úvěrovým obchodníkem,
  • analýza podkladů a informací při zpracování úvěrových návrhů,
  • vyhodnocování finanční bonity potenciálního klienta, popř. ekonomicky spjaté skupiny klientů,
  • vyhodnocování nefinančních kritérií pro posouzení bonity potenciálního klienta,
  • vyhodnocování vhodnosti navrhovaného zajištění úvěrů,
  • vyhodnocování zdrojů splácení,
  • identifikace rizik spojených s obchodním případem,
  • ověřování potenciálních klientů v interních a externích databázích,
  • ověřování ekonomického záměru klientů a jeho vyhodnocování,
  • zpracovávání úvěrových návrhů a jejich prezentace schvalovatelům,
  • aktualizace dat v interním systému a interpretace výsledku ověření,
  • aktivní účast na jednáních s potenciálními klienty,
  • aktivní účast na pravidelných revizích úvěrových případů,
  • iniciování návrhů metodik a vnitřních směrnic včetně participace na jejich zpracování,
  • eportování vedoucímu oddělení a řediteli divize.

Požadavky:

  • vzdělání nejlépe ekonomického směru,
  • znalosti firemní ekonomiky a českých účetních výkazů,
  • základní znalost finanční analýzy,
  • uživatelskou znalost MS Office,
  • dobré komunikační dovednosti,
  • iniciativnost, spolehlivost, odpovědnost a loajalitu,
  • ochotu pracovat v týmu,
  • orientaci na kvalitu a výsledek.

Nabízíme:

  • uplatnění v bankovním a finančním prostředí;
  • příjemný, konstruktivní kolektiv;
  • moderní pracovní prostředí;
  • notebook, mobilní telefon;
  • 25 dnů dovolené a sick days;
  • příspěvky na stravné;
  • možnosti dalšího vzdělávání a školení;
  • možnost osobního a kariérního růstu a
  • flexibilní pracovní dobu.

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha - Karlín
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŘÍZENÍ RIZIK

Pro naši úvěrovou instituci hledáme spolehlivého manažera se zkušenostmi z oblasti úvěrování na analytických a obchodních pozicích.

Pracovní náplň:

  • denní řízení oddělení (přidělování a sledování úvěrových případů, vedení evidence, reporting, příprava a správa úvěrových návrhů a jejich distribuce a řízení);
  • úzká spolupráce s obchodním oddělením při zpracování úvěrových návrhů (řízení distribuce podkladů k úvěrovým poptávkám a žádostem);
  • účast na pravidelných poradách s obchodním oddělením a oddělením zpracování úvěrových návrhů;
  • zpracování úvěrových analýz a stanovisek;
  • finanční a nefinanční analýza klientů;
  • vyhodnocování finančních plánů klientů, stanovení interních ratingů a scoringů a posouzení úvěruschopnosti klienta vč. vyhodnocení jeho bonity;
  • ověření potencionálních klientů v interních a externích zdrojích;
  • posouzení kvality zajištění úvěrů;
  • identifikace rizik úvěrového případů;
  • sběr informací z externích a interních databází (CRIF, ČSÚ apod.);
  • vedení interních evidencí oddělení řízení rizik, gestorství za svěřenou agendu;
  • pravidelné revize aktivního portfolia a úzká spolupráce s oddělením monitoringu a vymáhání;
  • měsíční monitoring klientů a úvěrů, návrhy klasifikace, tvorby opravných položek a dalších kroků spojených s úvěry;
  • spolupráce na vývoji nástrojů pro hodnocení klienta a monitoringu;
  • reporting vykonávaných činností;
  • ad hoc činnosti a analýzy na aktivním portfoliu;
  • poskytování školení v rámci dalších oddělení;
  • tvorba vnitřních směrnic z oblasti řízení rizik;
  • podílení se na rozvoji oddělení řízení rizik a
  • reporting přímo řediteli divize a představenstvu.

Požadavky:

  • SŠ / VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru;
  • prokazatelné zkušenosti s vedením menšího týmu;
  • 2 roky praxe v oblasti úvěrových obchodů a finančních analýz v oblasti SME a v oblasti RETAIL (zákon o spotřebitelském úvěru);
  • znalosti firemní ekonomiky a českých účetních standardů;
  • zkušenosti s hodnocením bonity, úvěruschopnosti žadatelů a hodnocením zajištění;
  • znalost bankovní regulace;
  • běžnou uživatelskou znalost MS Office;
  • výborné komunikační dovednosti;
  • spolehlivost a odpovědnost;
  • silné analytické schopnosti a
  • orientaci na kvalitu a výsledek.

Nabízíme:

  • uplatnění v bankovním a finančním prostředí;
  • příjemný, konstruktivní kolektiv;
  • moderní pracovní prostředí;
  • notebook, mobilní telefon;
  • 25 dnů dovolené a sick days;
  • příspěvky na stravné;
  • možnosti dalšího vzdělávání a školení;
  • možnost osobního a kariérního růstu a
  • flexibilní pracovní dobu.

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha - Karlín
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz

ANALYTIK/ČKA ÚVĚROVÝCH RIZIK

Baví vás práce ve finančním sektoru? Pro naši úvěrovou instituci hledáme analytika – specialistu na úvěry v oblasti SME a retail.

Pracovní náplň:

  • zpracování úvěrových analýz;
  • finanční a nefinanční analýzy klientů;
  • vyhodnocování finančních plánů klientů, stanovení interních ratingů a scoringů a posouzení úvěruschopnosti klienta vč. vyhodnocení jeho bonity;
  • identifikace rizik obchodních případů a spolupráce s obchodním oddělením vč. návrhů na mitigaci těchto rizik;
  • vedení interních evidencí oddělení řízení rizik, gestorství za svěřenou agendu;
  • pravidelné revize aktivního portfolia a úzká spolupráce s oddělením monitoringu a vymáhání;
  • měsíční monitoring klientů a úvěrů, návrhy klasifikace, tvorby opravných položek a dalších kroků spojených s úvěry;
  • spolupráce na vývoji nástrojů pro hodnocení klienta a monitoringu;
  • podílení se na rozvoji oddělení řízení rizik.

Požadavky:

  • VŠ vzdělání;
  • perfektní přehled o všech finančních rizicích finanční instituce a zkušenost s jejich mitigací a řízením;
  • výbornou znalost finanční analýzy korporátních podniků, SME a FOP;
  • znalost ekonomických odvětví, rizik odvětví, makro a mikroekonomie;
  • znalost souvisejících právních předpisů (Vyhláška 163/2014 Sb., Nařízení EU 575/2013 atd.);
  • znalost práva v rozsahu spotřebitelského úvěru, občanského zákoníku, insolvenčního zákona, zákona o obchodních korporacích a dalších právních norem;
  • nadprůměrnou znalost MS OFFICE (zejména EXCEL);
  • zkušenosti se zpracováním úvěrových analýz v komplexním rozsahu jednotlivých obchodních případů v různých odvětvích;schopnost vnímání souvislostí obchodního případu v kontextu potencionálních rizik a přínosů;
  • proklientský přístup k práci a diplomatické jednání;
  • otevřenost novým nápadům, komunikativnost, smysl pro týmovost a loajalitu.

Nabízíme:

  • příjemný, konstruktivní kolektiv;
  • moderní pracovní prostředí;
  • notebook, mobilní telefon;
  • 25 dnů dovolené;
  • stravenky;
  • příspěvky na penzijní připojištění;
  • možnosti dalšího vzdělávání a školení.

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha - Karlín
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
  • Plat: 40 000 až 50 000 kč

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz

Depozitní specialista/ka pro pobočku Praha

Do našeho týmu na pobočce v PRAZE, hledáme proaktivního člověka, který má zájem a chuť se podílet na růstu společnosti i sebe samého. Kolegu nebo kolegyni, který/á chce nabízet kvalitní služby a poctivý produkt, který je jednoduchý, bez podmínek pod čarou a klientům poskytuje garantovaný výnos.

Pracovní náplň:

  • osobní a telefonická komunikace s našimi klienty a poskytování prvotřídních služeb
  • nabídka termínovaných vkladů
  • zadávání smluvní dokumentace do informačního systému
  • občasná telefonická nabídka našich produktů pečlivě vybraným kontaktům
  • spoluúčast na zlepšování procesů a obchodních činností 

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání nebo minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici
  • výborné komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi, obchodní nadání
  • pečlivost a poctivost
  • dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE)

Nabízíme:

  • možnost seberealizace v kolektivu, který táhne za jeden provaz
  • dlouhodobou perspektivu v progresivní a rostoucí společnosti
  • neustálý rozvoj Vašich znalostí
  • dobrý fixní plat a výborný provizní systém, zaměstnanecké benefity
  • práci, která Vás zaujme, ať je Vám 18 nebo 60

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Pasáž Oasis Florenc, Sokolovská 394/17, 186 00 Praha 8
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný nebo zkrácený úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz

Senior sales manager – Brno a Morava

Rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu či kolegyni pro pozici Senior Sales Manager pro oblast Brna a Moravy s pracovištěm v Brně.

PRACOVNÍ NÁPLŇ

  • vyhledávání a akvizice klíčových klientů
  • komunikace s potenciálními i stávajícími klienty a partnery, sběr a příprava podkladů pro uzavření obchodních případů
  • identifikace a analýza požadavků a podkladů klienta
  • finální kontrola smluvní dokumentace, příprava úvěrového návrhu a schvalování financování obchodních případů
  • poskytování poradenství v oblasti úvěrových služeb
  • odpovědnost za dokončení obchodních případů
  • kontrola platební disciplíny klientů
  • pravidelný reporting vedení společnosti
  • odpovědnost za plnění stanovených cílů 

POŽADUJEME

  • SŠ či VŠ vzdělání ekonomického či obchodního směru
  • relevantní zkušenost s obchodní činností a zvládání prodejních technik
  • znalost trhu SME a corporate v regionu Brno a Morava
  • výborné komunikační schopnosti, umění vyjednávat a prodat, analytické myšlení
  • reprezentativní vystupování a zkušenosti s business analýzou
  • aktivní obchodní přístup a nadšení pro obchod
  • pokročilá znalost práce PC (MS Office), Internet
  • čistý trestní rejstřík

NABÍZÍME

  • zaměstnání v progresivní rostoucí společnosti
  • zázemí prosperující skupiny 
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu 
  • zajímavou práci a prestižní projekty 
  • dlouhodobou perspektivu 
  • školení a vzdělávání v oboru 
  • dobré finanční ohodnocení 
  • zaměstnanecké benefity

 

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz

Senior sales manager – Praha a Čechy

Rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu či kolegyni pro pozici Senior Sales Manager pro oblast Prahy a Čech s pracovištěm v Praze.

PRACOVNÍ NÁPLŇ

  • vyhledávání a akvizice klíčových klientů
  • komunikace s potenciálními i stávajícími klienty a partnery, sběr a příprava podkladů pro uzavření obchodních případů
  • identifikace a analýza požadavků a podkladů klienta
  • finální kontrola smluvní dokumentace, příprava úvěrového návrhu a schvalování financování obchodních případů
  • poskytování poradenství v oblasti úvěrových služeb
  • odpovědnost za dokončení obchodních případů
  • kontrola platební disciplíny klientů
  • pravidelný reporting vedení společnosti
  • odpovědnost za plnění stanovených cílů 

POŽADUJEME

  • SŠ či VŠ vzdělání ekonomického či obchodního směru
  • relevantní zkušenost s obchodní činností a zvládání prodejních technik
  • znalost trhu SME a corporate v regionu Praha a Čechy
  • výborné komunikační schopnosti, umění vyjednávat a prodat, analytické myšlení
  • reprezentativní vystupování a zkušenosti s business analýzou
  • aktivní obchodní přístup a nadšení pro obchod
  • pokročilá znalost práce PC (MS Office), Internet
  • čistý trestní rejstřík

NABÍZÍME

  • zaměstnání v progresivní rostoucí společnosti
  • zázemí prosperující skupiny 
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu 
  • zajímavou práci a prestižní projekty 
  • dlouhodobou perspektivu 
  • školení a vzdělávání v oboru 
  • dobré finanční ohodnocení 
  • zaměstnanecké benefity
 
Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz
 

 

Kam dál

Tento web používá k poskytování a nabídce služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

Finanční produkt roku 2017

více >