VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŘÍZENÍ RIZIK

Pro naši úvěrovou instituci hledáme spolehlivého manažera se zkušenostmi z oblasti úvěrování na analytických a obchodních pozicích.

Pracovní náplň:

  • denní řízení oddělení (přidělování a sledování úvěrových případů, vedení evidence, reporting, příprava a správa úvěrových návrhů a jejich distribuce a řízení);
  • úzká spolupráce s obchodním oddělením při zpracování úvěrových návrhů (řízení distribuce podkladů k úvěrovým poptávkám a žádostem);
  • účast na pravidelných poradách s obchodním oddělením a oddělením zpracování úvěrových návrhů;
  • zpracování úvěrových analýz a stanovisek;
  • finanční a nefinanční analýza klientů;
  • vyhodnocování finančních plánů klientů, stanovení interních ratingů a scoringů a posouzení úvěruschopnosti klienta vč. vyhodnocení jeho bonity;
  • ověření potencionálních klientů v interních a externích zdrojích;
  • posouzení kvality zajištění úvěrů;
  • identifikace rizik úvěrového případů;
  • sběr informací z externích a interních databází (CRIF, ČSÚ apod.);
  • vedení interních evidencí oddělení řízení rizik, gestorství za svěřenou agendu;
  • pravidelné revize aktivního portfolia a úzká spolupráce s oddělením monitoringu a vymáhání;
  • měsíční monitoring klientů a úvěrů, návrhy klasifikace, tvorby opravných položek a dalších kroků spojených s úvěry;
  • spolupráce na vývoji nástrojů pro hodnocení klienta a monitoringu;
  • reporting vykonávaných činností;
  • ad hoc činnosti a analýzy na aktivním portfoliu;
  • poskytování školení v rámci dalších oddělení;
  • tvorba vnitřních směrnic z oblasti řízení rizik;
  • podílení se na rozvoji oddělení řízení rizik a
  • reporting přímo řediteli divize a představenstvu.

Požadavky:

  • SŠ / VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru;
  • prokazatelné zkušenosti s vedením menšího týmu;
  • 2 roky praxe v oblasti úvěrových obchodů a finančních analýz v oblasti SME a v oblasti RETAIL (zákon o spotřebitelském úvěru);
  • znalosti firemní ekonomiky a českých účetních standardů;
  • zkušenosti s hodnocením bonity, úvěruschopnosti žadatelů a hodnocením zajištění;
  • znalost bankovní regulace;
  • běžnou uživatelskou znalost MS Office;
  • výborné komunikační dovednosti;
  • spolehlivost a odpovědnost;
  • silné analytické schopnosti a
  • orientaci na kvalitu a výsledek.

Nabízíme:

  • uplatnění v bankovním a finančním prostředí;
  • příjemný, konstruktivní kolektiv;
  • moderní pracovní prostředí;
  • notebook, mobilní telefon;
  • 25 dnů dovolené a sick days;
  • příspěvky na stravné;
  • možnosti dalšího vzdělávání a školení;
  • možnost osobního a kariérního růstu a
  • flexibilní pracovní dobu.

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha - Karlín
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz

Máte zájem o pozici

* povinné položky

*
*
*
Ověřovací kód
Ověřovací kód
*
Renáta Fialová

Renáta Fialová

Operation & HR manager

+420 770 128 904

Tento web používá k poskytování a nabídce služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací naleznete na stránce Cookies. Souhlasíte s užitím souborů Cookies?

Finanční produkt roku 2017

více >