VEDOUCÍ RISK ANALYTIK/ČKA - RISK ANALYTIK/ČKA PRO SME

Jste analytický typ a zajímá Vás práce ve finanční instituci? Pro naši úvěrovou instituci hledáme risk analytika/čku – specialistu/ku pro úvěrový segment SME.

Pracovní náplň:

  • zpracování úvěrových analýz;
  • finanční a nefinanční analýzy klientů;
  • vyhodnocování finančních plánů klientů, stanovení interních ratingů a posouzení úvěruschopnosti klienta vč. vyhodnocení jeho bonity;
  • posouzení kvality zajištění úvěrů;
  • identifikace rizik obchodních případů a spolupráce s obchodním oddělením vč. návrhů na mitigaci těchto rizik;
  • vyhotovení stanovisek k jednotlivým obchodním případům vč. stanovení podmínek poskytnutí úvěru;
  • sběr informací z externích a interních databází (CRIF, ČSÚ apod.) a hodnocení dopadů na dlužníky či skupiny dlužníků;
  • vedení interních evidencí oddělení řízení rizik, gestorství za svěřenou agendu;
  • pravidelné revize aktivního portfolia a úzká spolupráce s oddělením monitoringu a vymáhání;
  • měsíční monitoring klientů a úvěrů, návrhy klasifikace, tvorby opravných položek a dalších kroků spojených s úvěry;
  • spolupráce na tvorbě vnitřních směrnic, úprava metodiky a její aktualizace;
  • spolupráce na vývoji nástrojů pro hodnocení klienta, monitoringu a revize obchodního případu;
  • reporting vykonávaných činností;
  • odpovědnost za svěřené portfolio;
  • ad hoc činnosti a analýzy na aktivním portfoliu;
  • poskytování školení v rámci dalších oddělení;
  • podílení se na rozvoji oddělení řízení rizik.

Požadavky:

  • aktivní přístup ke svěřeným úkolům;
  • osobu otevřenou novým nápadům, komunikativního týmového hráče;
  • perfektní přehled o všech finančních rizicích finanční instituce a zkušenost s jejich mitigací a řízením;
  • zkušenosti se zpracováním úvěrových analýz v komplexním rozsahu jednotlivých obchodních případů v různých odvětvích;
  • perfektní znalost finanční analýzy korporátních podniků, SME a FOP;
  • znalost ekonomických odvětví, rizik odvětví, makro- a mikroekonomie;
  • znalost souvisejících právních předpisů (Vyhláška 163/2014 Sb., Nařízení EU 575/2013 atd.);
  • znalost práva v rozsahu spotřebitelského úvěru, občanského zákoníku, insolvenčního zákona, zákona o obchodních korporacích a dalších souvisejících právních norem;
  • znalost zajišťovacích instrumentů a schopnost jejich aktivního navržení a posouzení;
  • výbornou znalost MS OFFICE (zejména EXCEL);
  • schopnost vnímání souvislostí obchodního případu v kontextu potencionálních rizik a přínosů;
  • schopnost aktivního získávání informací a samostatnost při zpracování svěřených úkolů;
  • proklientský přístup k práci a diplomatické jednání;
  • pečlivost, bezchybnost, rychlost a spolehlivost;
  • schopnost zachovávat mlčenlivost;
  • loajalitu.

Nabízíme:

  • příjemný, konstruktivní kolektiv;
  • moderní pracovní prostředípříjemný, konstruktivní kolektiv;
  • notebook, mobilní telefon;
  • 25 dnů dovolené;
  • příspěvek na stravování;
  • příspěvek na penzijní připojištění a volnočasové aktivity;
  • možnosti dalšího vzdělávání a školení.

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha - Karlín.
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek.
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou.
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva.

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@ney.cz nebo vyplňte formulář níže.

Máte zájem o pozici

* povinné položky

*
*
*
Ověřovací kód
Ověřovací kód
*
Renáta Fialová

Renáta Fialová

Operation & HR manager

+420 770 128 904

Tento web používá k poskytování a nabídce služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací naleznete na stránce Cookies. Souhlasíte s užitím souborů Cookies?

Finanční produkt roku 2018

více >